Honda HR-V sází na výkon. Dostala nový benzinový motor s turbem

Publikováno:

Ti kdo volali po výkonnějším provedení Hondy HR-V se dočkali. Po atmosférickém benzinovém čtyřválci 1.5 i-VTEC přichází do prodeje jednotka 1.5 VTEC Turbo. Má výrazně lepší parametry. Zatímco atmosférický motor dosahuje výkonu 96 kW a točivého momentu 155 Nm, turbomotor se chlubí 134 kW a 240 Nm. I díky tomu zrychlí z nuly na 100 km/h za 7,8 sekundy, což je o 2,4 sekundy rychlejší než levnější motor. Konzumace paliva má být v průměru 5,9 litru na 100 km, tedy o dvě deci více.

Stejně jako atmosférická jednotka se i turbomotor nabízí s manuální šestistupňovou převodovkou i bezstupňovou automatickou převodovkou CVT. Základní cena vozu s touto jednotkou je ale výazně dražší než u atmosférického motoru. Koupíte ji nejméně za 689 900 korun, atmosféra začíná na 499 900 Kč. Rozdíl je ale ve výbavě, která je vyšší.

S turbomotorem totiž přišla na scénu varianta Sport. Ta vychází z výbavy Elegance a nabízí navíc LED světlomety, designové sportovní prvky a větší 18" kola. Neni ji možné koupit s jiným než přeplňovaným motorem. Pro více informaví o tomto povedeném baby SUV navštivte jeho kartu. Najdete ji pod tímto odkazem.