Nové SUV C3 Aircross: Již 100 000 prodaných vozů

Publikováno:

Nové kompaktní SUV Citroën C3 Aircross, kterého se od uvedení na trh v loňském říjnu prodalo již 100 000 kusů, z toho téměř 70 000 od začátku roku 2018, potvrzuje svou obchodní dynamiku. Díky tomu výsledku se tento model stal druhým nejprodávanějším vozem Citroën, hned po nové C3. Tento úspěch podtrhuje ofenzívu značky: v prvním pololetí 2018 dosáhly celosvětové prodeje vozů Citroën růst o 9 % (oproti 1. pololetí roku 2017), v Evropě jde o rekord za posledních 7 let.

Mezi silné stránky nového kompaktního SUV Citroën C3 Aircross patří jedinečný design s možnostmi personalizace, příkladná modularita, ale také 12 podpůrných prvků řízení. Jeho atraktivitu potvrzuje i zastoupení prodaných vozů s vyšší verzí výbavy, jež jsou symbolem nákupů „pro radost“:

55 % objednaných vozů v nejvyšší verzi výbavy (Shine)

35 % objednaných vozů s jedním ze 4 příplatkových stylů interiéru

25 % objednaných vozů s jinou barvou střechy, než je karoserie a

30 % s balíčkem „Pack Color“ (barevné prvky na střešních nosičích, u zadního postranního okénka, u zpětných zrcátek a lišt kolem světlometů).

Nové kompaktní SUV C3 Aircross již získalo evropskou cenu AUTOBEST 2018 a ocenění „Auto roku“ v hodnocení Trophées Argus 2018 ve Francii.